Åpen hall 28.-30.des
Postet av Ullern Basket den 28. Des 2020
Åpen hall i Ørakerhallen starter i dag mellom kl. 10:00-16:00. Bare å møte opp i hallen.
Alle må registrere seg når de kommer med fødselsår, navn og mobilnummer. Registreringen er grunnet ev. smittesporing ved påkommet smitte..
SMITTEVERN VED HJEMMEKAMPER
Postet av Ullern Basket den 26. Okt 2020
Dette dokument omtaler smittevern i Ullerns 2 kamparenaer
- Ullern flerbrukshall og
- Øraker idrettshall
og belyser aspektene som
- Generelle bestemmelser
- Spillere og støtteapparat
- Publikum
- Ventesoner
Ullern flerbrukshall
Velkommen til Ullern Basket og kommende basketkamper i Ullern flerbrukshall!
Generelle bestemmelser
- Ha kontakt med så få personer som mulig og bidra til at det kan spores hvem du har hatt kontakt med
- Har du symptomer på Covid-19 blir du hjemme!
- Vær forberedt på at det sannsynligvis vil forekomme forsinkelser. Vennligst ikke la dette gå utover de frivillige!
- Dersom dere skal spille eller være publikum på to kamper samme dag, må dere ut av hallen og komme tilbake til neste kamp.
Ullern Basket forholder seg til følgende bestemmelser ved gjennomføring av smittevern ved kamper i Ullern flerbrukshall:
- Koronaregler for kommunale idrettsanlegg i Oslo (eier og idrettskrets)
- NBBF Korona-situasjonen (særforbund)
- Halldrifter
.
Spillere og støtteapparat
.Praktisk informasjon
1. Før kampen
- Registrer spillere og støtteapparat i TA før ankomst til hallen.
- Forbered deg på oppvarming ute.
2. Ved ankomst
- Varm opp ute!
- 20 min før kampstart: Stå i klar i ventesone for Ullern flerbrukshall til dere blir hentet (se bilde over ventesoner nedenfor).
- 15 min før kampstart: Dere slipper inn i garderoben. Garderobene skal kun brukes til toalettbesøk og enklere skift. Det er ikke mulig å dusje etter kamp.
- Så snart når spillerne fra kampen foran er tilbake i sin tildelte garderobe og tilhørende smittevernstiltak er avsluttet slipper dere inn på gulvet.
3. Etter kampen
- Gå umiddelbart til tildelt garderobe.
- 10 min etter avsluttet kamp: Forlat garderoben og hallen gjennom hovedinngangen. Velkommen igjen!
.
Publikum
Praktisk informasjon
1. Ved ankomst
- Møte opp og vent i oppmerket ventesone til dere blir hentet (se bilde over ventesoner nedenfor)
- Vær tålmodig, vi kan ikke slippe deg inn i hallen før publikum fra forrige kamp er ute av hallen!
- Publikum på basketballkamper i Ullern flerbrukshall registreres i NIF og Vipps sin besøksregistrering ved inngang til arrangementet. Publikumskapasitet i Ullern flerbrukshall er 68 personer. Det er ikke mulig å forhåndsbestille billetter uten man sitter på nummeret plass.
2. Under kamp
- Husk 1 meters avstand til sidemann til enhver tid sitt på din nummererte plass.
- Brudd på reglene for arrangementet kan medføre bortvisning fra hallen.
- Forflytning under kamp bør begrenses til et minimum. Det vil derfor dessverre ikke være mulig å handle i kiosk under kampen
3. Ved kampslutt
- Vær vennlig å forlat hallen så raskt som mulig for å unngå arrangementsforsinkelser
Ventesoner
Øraker idrettshall
Velkommen til Ullern Basket og kommende basketkamper i Øraker idrettshall
Generelle bestemmelser
- Ha kontakt med så få personer som mulig og bidra til at det kan spores hvem du har hatt kontakt med
- Har du symptomer på Covid-19 blir du hjemme!
- Vær forberedt på at det sannsynligvis vil forekomme forsinkelser. Vennligst ikke la dette gå utover de frivillige!
- Dersom dere skal spille eller være publikum på to kamper samme dag, må dere ut av hallen og komme tilbake til neste kamp.
Ullern Basket forholder seg til følgende bestemmelser ved gjennomføring av smittevern ved kamper i Øraker idrettshall:
- Koronaregler for kommunale idrettsanlegg i Oslo (eier og idrettskrets)
- NBBF Korona-situasjonen (særforbund)
- Halldrifter
.
Spillere og støtteapparat
.Praktisk informasjon
1. Før kampen
- Registrer spillere og støtteapparat i TA før ankomst til hallen.
- Forbered deg på oppvarming ute.
2. Ved ankomst
- Varm opp ute!
- 20 min før kampstart: Stå i klar i ventesone for Øraker idrettshall til dere blir hentet (se bilde over ventesoner nedenfor).
- 15 min før kampstart: Dere slipper inn i garderoben. Garderobene skal kun brukes til toalettbesøk og enklere skift. Det er ikke mulig å dusje etter kamp.
- Så snart når spillerne fra kampen foran er tilbake i sin tildelte garderobe og tilhørende smittevernstiltak er avsluttet slipper dere inn på gulvet.
3. Etter kampen
- Gå umiddelbart til tildelt garderobe.
- 10 min etter avsluttet kamp: Forlat garderoben og hallen gjennom hovedinngangen. Velkommen igjen!
.
Publikum
Praktisk informasjon
1. Ved ankomst
- Møte opp og vent i oppmerket ventesone til dere blir hentet (se bilde over ventesoner nedenfor)
- Vær tålmodig, vi kan ikke slippe deg inn i hallen før publikum fra forrige kamp er ute av hallen!
- Publikum på basketballkamper i Øraker idrettshall registreres i NIF og Vipps sin besøksregistrering ved inngang til arrangementet. Publikumskapasitet i Ørakerhallen er 40 personer. Det er ikke mulig å forhåndsbestille billetter uten man sitter på fast plass.
2. Under kamp
- Husk 1 meters avstand til sidemann til enhver tid sitt på din nummererte plass.
- Brudd på reglene for arrangementet kan medføre bortvisning fra hallen.
- Forflytning under kamp bør begrenses til et minimum. Det vil derfor dessverre ikke være mulig å handle i kiosk under kampen
3. Ved kampslutt
- Vær vennlig å forlat hallen så raskt som mulig for å unngå arrangementsforsinkelser
Ventesoner
25.oktober 2020
admin.leder@ullernbasket.no
Veileder gjenåpning av basketballaktiviteten // Koronavett e-kurs
Postet av Ullern Basket den 1. Sep 2020
Norges Basketballforbund har i 01.09. publisert en oppdatert versjon av sin Korona veileder. NBBF skriver at "det er nå obligatorisk for klubbledere, trenere og spillere over 13 år, å gjennomføre idrettens koronavettkurs laget av NIF."
Ullern Basket anbefaler alle medlemmer å lese NBBF og NIFs informaterial. Ta kurset og testen, 15 godt investerte minutter!
Hele 13 Ullernspillere tatt ut!
Postet av Ullern Basket den 19. Aug 2020
Opphav bilde: NBBF
Vi gratulerer alle våre 2003/04 og 2005 fødte spillere som har blitt kalt inn til første landslagssamling for de nye U16/U18 landslagsårgangene! Samlingene finner sted 5. - 6. september i Oslo
- JU18: Anna Felicia Dyngeland- Sunden, Hannah Ledsten Ullersmo
- GU18: Christoffer Lorentzen-Tungland, Ulrik Leegaard Fotland, August Bognar
- JU16: Camilla Wold Wægger
- GU16: Henrik Schneidt , Vilji Wiik, Scott Priestley, Henrik Sollie, Fredrik Kleivdal, Emil Unnli, Jack Lund
I tillegg har vår flinke trener Ellen Hamremoen fått ansvaret som headcoch for JU16! Gratulerer med det, Ellen!
Ullern 56ers gratulerer alle jenter, damer, gutter og herrer med uttak til samling. Stå på, lykke til videre!
Starte med Basket?
Postet av Ullern Basket den 18. Aug 2020
Ullern Basket gleder seg over at mange barn og ungdommer har lyst å begynne med basket. Nedenfor følger en oversikt over hva som skjer hos oss og hvor man eventuelt kan henvende seg til.
Jenter og gutter født 2014 og senere:
Kl. 10 på søndager tar Selma Sørensen barna imot i Øraker idrettshall
Jenter og gutter født 2012-2013:
Fra 31.08. kan både gutter og jenter være med på trening på tirsdager på Lilleaker skole fra 17:00 - 18:00 (oppmøte 16:45). Husk å ta med vannflaske og treningstøy. Blir gruppen stor, vurderes det oppdeling i flere grupper.
For eldre barn, ungdommer og voksne:
Sjekk Ullern Baskets treningstider.
Har du spørsmål?
Ta kontakt med Ullerns administrative leder Michael Söderström
Vi ses i hallen!
Korona - hva sier Norges idrettsforbund, NBBF og Oslo kommune?
Postet av Ullern Basket den 18. Aug 2020
Norges idrettsforbund mottar mange spørsmål fra idrettslag nå som barne- og ungdomsidretten har åpnet. Norges idrettsforbund har publisert de viktigste spørsmålene & svar.
For Ullerns idrettshaller er det Oslo kommune retningsgivende. Bymiljøetaten retter seg i stor grad etter anbefalingene fra Norges folkehelseinstitutt.
Appell fra Basketpresidenten #idrettmotcovid19
Nå gjelder det å trumfe gjennom gode holdninger til smittevern, både på og utenfor idrettsarenaen!
President i NBBF, Jan Hendrik Parmann, ønsker å rette en viktig appell til samtlige medlemmer i norsk basket, som vi ber dere ta dere tid til lytte på. Vi ber dere også om å spre denne appellen og følge temaet opp i klubbmiljøene og lagene deres, og gjerne ellers også.
Rekordstor sommeraktivitet hos Ullern
Postet av Ullern Basket den 10. Aug 2020
Til tross for Covid-19 pandemien kan Ullern basket se tilbake på sommeren 2020 som en av de mest aktive i klubbens historie. Ullern har hatt ulike tilbud gjennom hele sommeren til aktive spillere på alle nivåer, nye spillere og nysgjerrige potensielle spillere.
Klubben har hatt totalt 3 uker med ulike camp’er, en mer enn tidligere. Camp’ene var meget godt besøkt og bare pandemiens begrensninger til idretten begrenset deltagelsen. Camp’ene ble avholdt i Ullerns nye storstue UFH og i ærverdige Ørakerhallen.
- Uke 27 – 40 deltagere i de yngste årgangene (fulltegnet)
- Uke 31 – camp for alle, i samarbeid med blant annet Bislett basket (50 deltagere)
- Uke 33 – 70 deltagere mellom 12 og 16 år (fulltegnet)
I tillegg har klubben tilbudt aktivitetsskole i hele 4 uker gjennom sommeren. Også dette spontant initierte tiltak ble godt mottatt! Aktivitetsskolen ble gjort mulig gjennom den økonomiske støtten fra Oslo Idrettskrets, tilgangen til hall samt en sterk og velvillig trenergruppe som stiller opp når det trengs! Alt i den hensikt å gi et godt tilbud til barn og unge hvor de får anledning å lære seg basketball. Vi har samtidig opplevd en økende etterspørsel ang medlemskap i klubben denne sommeren, vi gleder oss over hvert nytt medlem i Ullern. Stig på!
Camp’er og aktivitetsskoler er viktige arenaer for å bringe sammen spillere på ulike nivåer fra forskjellige klubber for å lære mer basket og etablere relasjoner. Ingen ting er mer gledelig enn å se profilerte profesjonelle spillere terpe tekniske detaljer i en del av hallen, mens en gruppe easy basket spillere blir vist basis ferdigheter i annen del av hallen – utrolig miljøskapende og noe som gleder alle!
I tillegg er basket en av verdens største idretter og en av de største integreringsarenaene vi har i Norge, noe som er et klart mål for oss! Det er veldig tydelig i og viktig for Ullern basket hvor det flerkulturelle innslaget er sterkt. Dette gjør idretten desto mer spennende og bidrar til at idretten får frem bedre samhold i lagene samt flere profiler. Ullern basket støtter NBBF’s sitt standpunkt og arbeid knyttet til rasisme, integrering er en stor del av det arbeidet klubben bedriver gjennom utøvelsen av basket. Dessverre får vi stadige påminnelser om hvor viktig dette arbeidet er, og at vi på ingen måte har nådd frem til alle.
Det hersker fortsatt stor usikkerhet til sesongen 2020/21 og hvordan denne blir i forbindelse med Covid-19. La oss alle håpe at pandemien holder seg etterhvert innenfor kontrollerte grenser og at vi således kan spille basketball i tråd med de ordinære sesongplaner til NBBF!
Basket ruler!
Invitasjon til Christiania Basketball Camp 2020
Postet av Ullern Basket den 13. Jul 2020
1 camp, 2 idrettshaller for alle aldersgrupper.
Dato: 27.-31. juli
Tid: klokken 10-15 man-fre
Plass: Ullern flerbrukshall og Ørakerhallen
Pris: kr. 1650,- inklusive mat hver dag.
Møt spillere som for eksempel: Harald Frey (Pro), Plaisir Mukoko (Asker), Haji Jawara (Xavier University), Kevin Austria (Ammerud).
Coachersom for eksempel: Sindre Antonsen (PT), CJ Omego (Skills), Ronny Andersen (Bislet), Sotiris Saltsidis (Ullern), Fredrik Blomqvist (NY Knicks) & mange fler
PÅMELDING VIA SPOND: https://group.spond.com/WBMNK
Erfaringer Ullern Basketcamp uke 26
Postet av Ullern Basket den 30. Jun 2020
Uke 26 er over og vi har kicket sommeren i gang med den første av mange sommer camps her på Ullern. Det er samtidig også vårt første arrangement på den nye arenaen vår!
45 barn født alt mellom 2008-2012 fordelt på 4 trenere har vært utrolig givende og ikke minst morsomt! Her har det først og fremst handlet om å ha det gøy, men ingenting er vel morsommere enn å spille basketball?
For 3 uker siden satt vi alle spente mens vi planla campen for å se om det var muligheter for oss å ha denne campen i henhold til myndighetenes lover og regler, vi måtte skisse opp en plan A og en plan B.
Plan A baserte seg selvfølgelig på en vanlig basket camp som vi alle er vant med, men selvfølgelig følge retningslinjer. Plan B derimot baserte seg på om det ikke var lov å ha kontakt, alle måtte ha en ball hver, og et maks antall på barn i hallen.
Heldige var vi da det ble vedtatt at det først og fremst var lov med idrettsarrangementer som dette, men enda heldigere var vi da vi fikk lov til å ha en vanlig basketball camp! Det har selvfølgelig gått litere på litere med antibac. Her skal alt desinfiseres til enhver tid.
Barna har vært flinke og puttet mange timer ned på parketten, 6 timer hver dag, mandag-fredag. Vi trener hver dag, og vi har det alltid morsomt.
Vi har fått besøk av basketballprofiler som; Haji Jawara, Eric Ghilcreese, Plaisir Mukoko som har kommet og lært barna noen nye triks de kan jobbe med i sommer, så de kan komme tilbake til deres respektive klubber med nye ferdigheter.
Våre flotte trenere har jobbet hardt og hatt det så utrolig gøy med barna. De ble delt opp i forskjellige nivåer ut ifra alder, ambisjoner og ønsker. Her har Sotiris Saltsidis, Synne Borchgrevink, Felicia Dyngeland Sundén og Sindre Antonsen gjort et flott arbeid med å motivere, engasjere og skape basketglede hos spillerne. De kommer alltid inn i hallen med et smil om munn, inkluderende og utrolig inspirerende for den fremtidige generasjonen.
Men vi må ikke utelatte menneskene som har gjort at denne campen eksisterer; Inga Aune, Michael Söderström og ikke minst Fredrik Blomqvist! Disse tre profilene har stått på og gjort at dette er mulig: bestilt mat, avtalt, planlagt med foreldre. Stått alltid på sidelinjen og hjulpet til. Trenerne er kanskje i ilden og jobber for barna, men disse tre profilene jobber «i det skjulte» og skaper mulighetene for denne campen.
Med den nye hallen vi har fått har vi også fått store muligheter til fremtidige prosjekter, og vi ser virkelig frem mot å vise barna i nærområdet og også Basket Norge hva som foregår hos Ullern!
Hilsen fra trenerteamet!
Aktivitetsskole - åpen hall i sommerferie!
Postet av Ullern Basket den 29. Jun 2020
Ullern Basket inviterer alle barn og ungdommer mellom 8 til 14 år til den nye Ullern flerbrukshallen, rett ved Ullern fotballbaner. Vi holder hallen åpen! Fri adgang til Ullerns aktivitetsskole fra mandag til fredag kl. 10:00 -15:00 i uke 27, 28, 29 og 30 det vil si hele juli! Bare å komme innom! Vi har flere trenere på plass som kan bistå med å spille basketball. Ingen kurs, bare gøy med basketball!
Vi takker Oslo kommune og Oslo idrettskrets for at dette tilbudet har blitt gjort mulig!
Update: lokalavisen Akersposten var innom, tok bilder og la ut følgende artikkel: https://akersposten.no/sport/vi-haper-flere-vil-komme-og-spille-med-oss/19.5270
1 Kommentar
Lyst å prøve basket?
Postet av Ullern Basket den 29. Jun 2020
Ullern Basket starter nå med barnebasket i Ørakerhallen hver søndag mellom kl. 10.00-11.00. Første gang avholdes barnebasket søndag 5.juli 2020. Barnebasket arrangeres primært for gutter og jenter som er født 2015 (5 år) - 2012 (8 år).
Bare ta kontakt med Michael Söderström om du skulle lure på noe.
Vel møtt!
Takk Gunnar!
Postet av Ullern Basket den 29. Jun 2020
Ullerns dametrener gjennom de siste 4 år, Gunnar Nesbø, har valgt å forlate Ullern Basket. Han søker nye utfordringer i Bærum herrebasket.
Gunnar har i samarbeid med assisterende trener Ståle Frey hatt stor suksess i Ullern. Han og hans team vant 3 seriegull og 2 NM! Han har også coachet J19 i ScaniaCup og i NM med stor suksess.
Vi mister en entusiastisk trener som var godt likt av spillere og støtteapparatet rundt BLNO laget. Vi skilles som venner og Ullern ønsker Gunnar lykke til videre i trenerkarrieren!
Det ble en trinnløs og bra overgang til treninger med nye trenerteamet. Coach Fredrik Blomqvist er allerede i gang med sommertreninger for damene. Vi skal litt senere i sommer presentere det nye trenerteamet.
Takk for 4 herlige år, Gunnar!
Treningstider mai 2020
Postet av Ullern Basket den 23. Mai 2020
Vennligst gi beskjed til admin.leder@ullernbasket.no dersom laget ditt ikke lenger vil bruke treningstidene.
Overordnet ansvar treningstider: Geir D. / Geir H. (se "styret")
Ullern Basket - begrense Covid-19 smitte
Postet av Ullern Basket den 12. Mar 2020
Midlertidig stopp i all organisert aktivitet i Ullern Basket
Som følge av at Oslo Idrettskrets har gitt idrettslagene råd om å stoppe all organisert aktivitet basert på at Oslo kommune har økt beredskapsnivået, har Ullern Basket valgt å midlertidig stoppe all organisert aktivitet i klubben fra og med 12. mars 2020. Dette er også i tråd med vedtak gjort i Ullern IF. Dette innebærer at garderober og haller følgelig er stengt så lenge idrettsaktivitetene ligger nede.
I tillegg har Norges Basketballforbund besluttet å avlyse resten av kampene for sesongen 2019/2020 med umiddelbar virkning. Når det gjelder U16NM/U19NM så vil en beslutning hvorvidt dette skal gjennomføres fattes innen utgangen av mars.
For ytterligger informasjon se:
https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/
https://www.idrettsforbundet.no/nyheter/2020/viktig-informasjon-vedrorende-koronavirus/
Saksliste årsmøte Ullern Basket
Postet av Ullern Basket den 1. Mar 2020
Til alle medlemmer i Ullern IF Basket.
Det inviteres til årsmøte i Ullern IF Basket for året 2019
Onsdag 4. mars 2020 kl.19:00
i Øraker skolens samlingssal
(rett ved Ørakerhallen)
Saksliste
- Godkjenne de stemmeberettigede.
- Godkjenne innkallingen, sakslisten og forretningsorden.
- Velge dirigent, referent, samt to medlemmer til å underskrive protokollen.
- Gjennomgang og godkjennelse av styrets årsberetning for 2019.
- Gjennomgang og godkjennelse av regnskap for 2019.
- Gjennomgang og godkjennelse av budsjett for 2020.
- Fullmakt til Styret for mulig endring av størrelse på treningsavgift.
- Valg av styre inkl leder og nestleder.
- Valg av valgkomité.
Frist for å sende inn forslag til saksliste var 12.02.2020. Styret mottok ikke noe flere forslag til behandling fra medlemmene. Saksliste ovenfor gjelder.
Vi håper så mange som mulig har anledning til å møte.
Vel møtt!
Tore Kvam, styreleder
For Styret i Ullern IF Basket
På valg i 2020:
- Tore Kvam
- Hans-Jørg Schneidt
- Geir Henriksen
Valgt til 2021
- Kjetil Berthelsen
- Geir Dyngeland
- Inga Aune
- Sten Bråthen
- Joseph Allen
Valgkomite på valg:
- Dag Heimdal
- Kristofer Anker
Digital sekretariatsskjema fra 2020/21 sesongen
Postet av Ullern Basket den 14. Feb 2020
NBBF har besluttet at digital kampskjema innføres neste sesong, den utvides fra BLNO til å gjelde alle serie og turneringer. Kampene kan da følges direkte på i MinBasket appen og på basket.no.
Ullern er ikke ukjent med systemet som har blitt brukt i 2 sesonger i BLNO. Men det er mange i klubben som skal opplæres. For å si det slik: for de som har aldri ført et papirskjema vil det føles mer naturlig med digital kampskjema. For de som er godt vant med papir vil det først fremstå som litt rart. Men på sikt er det en klar gevinst. Ingen papir og ingen innsending av skjema etter kampene (skanne, sende epost). En utfordring består i at man i Oslo ikke har kontroll over tilgang til wlan i hallene. Her bør man ha en backup plan ved å bruke privat 4G som overføring av resultat og kamphendelser.
Klubben vil anskaffe 1 enkel bærbar for Ørakerhallen, siden flesteparten av kampene spilles der. I de andre haller skal lagkontakt sørge for at hjemmelaget har en pad eller pc til rådighet.
Vi kommer etterhvert tilbake med mer info om kursing mm.
Norges Basketball forbund har også lagt ut fler videoer om live kampskjema.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLlYrUpM7vYgBNaw7sVlCLmHgx68fe3Qre
https://www.basket.no/nyheter/2020/folg-alle-basketkamper-live-fra-20202021-sesongen/
Byggearbeid, redusert atkomst
Postet av Ullern Basket den 7. Feb 2020
Fra 10.februar utvides det fortau i Lilleakerveien. Kjørebanen forbi Lilleakerskole til atkomst Øraker skole og hall snevres inn til kun ett kjørefelt. Parkering i Lilleakerveien vil ikke være mulig inntil byggearbeidene avsluttes i august/september 2020.
Det anbefales alle Ullern medlemmer og gjestelag å reise kollektivt til hallen.
Fra Lysaker stasjon: SE I GOOGLE MAPS
Gangvei fra Bjørnsletta Tbanestasjon: SE I GOOGLE MAPS
Kurs basket for jenter fra 28.01.
Postet av Ullern Basket den 24. Jan 2020
Er du jente mellom 7 (2013) og 12 (2008) år og har lyst til å lære å spille basketball?
Ullern Basket setter igang et nytt innføringskurs i basketball for jenter!
Kurset som går en dag i uka og den er gratis for deltakerne. Kurset har kvinnelige trenere og blir holdt på Øraker idrettshall, Lilleakerveien 60, 0284 Oslo hver tirsdag kl. 16-17.
Dersom du har noen spørsmål om innføringskurset i basketball for jenter, så ta kontakt med Joseph Allen tlf. 454 01 237, eller send mail til admin.leder@ullernbasket.no
Kurset starter tirsdag 28. januar.
Bare stikk innom hvis du er interessert!
Kurs basket for gutter fra 30.01.
Postet av Ullern Basket den 24. Jan 2020
Er du gutt mellom 7 (2013) og 12 år (2008) og har lyst til å lære å spille basketball?
Ullern Basket setter igang et nytt innføringskurs i basketball for gutter.
Kurset som går en dag i uka, er gratis for deltakerne. Kurset har erfarne trenere og blir holdt på Øraker idrettshall, Lilleakerveien 60, 0284 Oslo hver torsdag kl. 16-17.
Dersom du har noen spørsmål om innføringskurset i basketball for gutter, så ta kontakt med Joseph Allen tlf. 454 01 237, eller send mail til admin.leder@ullernbasket.no
Kurset starter torsdag 30. januar.
Bare stikk innom hvis du er interessert!
Varsel årsmøte Ullern Basket
Postet av Ullern Basket den 23. Jan 2020
Til alle medlemmer i Ullern IF Basket.
Det inviteres til årsmøte i Ullern IF Basket for året 2019
Onsdag 4. mars 2020 kl.19:00
i Øraker skolens samlingssal
(rett ved Ørakerhallen)
Forslag som skal behandles på årsmøte for 2019 skal sendes skriftlig til styret@ullernbasket.no. Det må også komme frem om saken er til orientering eller om det skal fattes vedtak av årsmøte.
Frist for innsendte forslag er 12.02.2020
Overordnet agenda for årsmøte (ihht lovnorm NIF)
- Godkjenne de stemmeberettigede.
- Godkjenne innkallingen, sakslisten og forretningsorden.
- Velge dirigent, referent, samt to medlemmer til å underskrive protokollen.
- Behandle idrettslagets årsberetning.
- Behandle idrettslagets regnskap i revidert stand.
- Behandle forslag og saker.[1]
- Gi styre fullmakt til å fastsette treningsavgift
- Vedta budsjett.
- Behandle organisasjonsplan.[3 Foreta følgende valg:[4]
- Leder og nestleder.
- Styremedlem og evt varamedlem.[5]
- Valgkomiteen.
På valg i 2020:
- Tore Kvam
- Hans-Jørg Schneidt
- Geir Henriksen
Valgt til 2021
- Kjetil Berthelsen
- Geir Dyngeland
- Inga Aune
- Sten Bråthen
- Joseph Allen
Valgkomite på valg:
- Dag Heimdal
- Kristofer Anker
[1] Årsmøtet bør gi styret fullmakt til å oppdatere loven i samsvar med fremtidige endringer i NIFs lovnorm for idrettslag.
[3] Organisasjonsplanen skal regulere idrettslagets interne organisering og aktivitet.
[4] Dette er minimum av de tillitsvalgte som skal velges på årsmøtet. Årsmøtet kan i tillegg velge andre tillitsvalgte det er behov for.
[5] Styremedlemmer skal velges for to år av gangen. Antall styremedlemmer og varamedlemmer må fylles ut ved vedtakelse av loven, minimum ett styremedlem og ett varamedlem. Alle styremedlemmer, også leder og nestleder, kan velges til spesifikke oppgaver.
Publisert 23.01.2020
Tore Kvam - styreleder Ullern Basket
EasyBasket 2020 - basket for de yngste
Postet av Ullern Basket den 10. Jan 2020
Velkommen i Ullern videregående lørdag 11.01.2020. Mer enn 20 lag skal hygge seg med Basket hele dagen i Ullern videregående skole. Det starter kl 09:00 med EBC gutter og jenter født 2010 og senere, før de hakke eldre barn slippes til fra kl 13:00 (EB gutter og jenter født 2008-2009).
Reise til Ullern VGS
Vi oppfordrer at folk bruke kollektiv!
- T-bane3 til Montebello eller
- buss 23, 24 eller 28 til holdeplass Montebelloveien!
- De som må reise med bil, bør parkere i parkeringshus. Det bøtelegges ved parkering rett foran Ullern VGS.
Vi ses på lørdag 11.01.2020!