Administrativ leder

status 20.02.2024

Arbeidsoppgaver

  • TA (turneringsadmin) ansvarlig - melde på til serie og legge spillere inn på rett lag.
  • Dommeransvarlig - egne kurs, kontroll på dommere, kampledere og aspirantdommere.
  • SA (Sportsadmin) ansvarlig - lisenser, overganger, tilganger, LIVE-kamper
  • Medlemsansvarlig - klubbadmin, Hoopit. Sørge for at medlemsregisteret er ajour.
  • Kontakt med NBBF region Øst vedr. overganger, kamper, Easybasket o.l.
  • Besvare henvendelser fra medlemmer, foreldre, trenere og lagkontakter
  • Økonomi - legge fakturaer inn i regnskapssystemet Tripletex
  • Kontaktperson for lagkontakter, dommere o.l.  Opplæring av nye lagkontakter.
  • Bestille varer til kiosk (i samarbeid med Ullern IF)
  • Hallansvarlig Ørakerhallen for basket sin del. Rapportere og følge opp avvik mot Oslo Kommune(BYM)
  • Samarbeide med øvrige idretter samt administrasjon i Ullern IF
  • Organisere vaktlister UFH og Ørakerhallen
  • Delta i driftsmøter og styremøter i klubben (på kveldstid)
  • Informere om arrangementer og markedsføre Ullern Basket i ulike medier
  • Være med å planlegge og gjennomføre ulike arrangementer i klubben, camps, Easybasket, sommer- og juleavslutninger
  • Søke støtte for økonomisk bidrag til medlemmer som trenger dette
  • Sende søknader om støtte/sponsormidler